במוצ"ש: מסתערים על בית שמש הוותיקה במטרה לגייס 2000 קולות נוספים

    אבי יעקב No Comments on במוצ"ש: מסתערים על בית שמש הוותיקה במטרה לגייס 2000 קולות נוספים
    9:26
    10.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא ע"ב-ע"ג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין רגע דל במערכת הבחירות הטעונה בעיר בית שמש, וכבר במוצאי שבת הקרוב יערך בעיר כנס פעילים מרכזי במעמד רבנים ואישי ציבור, בכדי להגביר את רוח הפעילות בקרב מאות פעילים שמתכוונים להקדיש את שלשת השבועות הקרובים לחריש עמוק בכל שכונות בית שמש הוותיקה.
    הכינוס שיערך בבית הכנסת 'ממזרח שמש' בקריה החרדית יחל בשעה 9:00 בערב, וישאו בו דברים שורה מכובדת של רבנים וראשי כוללים בבית שמש, ואת המשאות המרכזיים ישאו הגאון רבי ראובן אלבז שליט"א ראש ישיבת 'אור החיים', והגאון רבי דוד יוסף שליט"א רבה של הר נוף וחבר מועצת חכמי התורה.

    את דרכי הפעולה וסגנון העבודה, יחד עם חשיבות האתגר שניצב בימים אלו לפתחה של בית שמש, יציג יו"ר תנועת ש"ס חה"כ הרב דרעי, שלקח את הבחירות בבית שמש כפרוייקט אישי ומתכוון ללוות את המערכה מקרוב, כולל ביקורים תכופים במעוזים השונים בעיר בית שמש בכדי למקסם את הכוח של הציבור הדתי והמסורתי-תורני בבית שמש.

    בכינוס כאמור יתוו את דרכי הפעולה בשבועות הקרובים עד ליום הבחירות בט' באדר ב', אך היעד המרכזי שיוצג בכינוס את הפרוייקט להגדיל את מספר המצביעים בעיר הוותיקה בעוד כ-2000 קולות, מספר אפשרי ביותר, ומספר שיגדיל את הפער לטובתו של משה אבוטבול בצורה משמעותית ביותר.

    בתוך כך בכינוס פנימי שנערך בבית שמש, גילה ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול כי בימים האחרונים הוא מוצף בגל של פניות מעסקנים מובילים מכל רחבי הארץ, שמבקשים ליטול חלק במערכה, ומוכנים לתרום מניסיונם ומקשריהם בכדי להגביר את מוקדי התמיכה גם מחוץ לקהילות התורניות בעיר.

    ראש העיר הוסיף, כי מאז ההכרעה של בית המשפט העליון לערוך בחירות חוזרות, הוא ער לכך שהצד שמנגד שיודע כי כוחו דל, מנסה באמצעות עורכי דין לפעול לסתימת פיות ולהביא לכך שכלי תקשורת מרכזיים לא יציגו את האמת כפי שהיא, מתוך ידיעה כי אחדות הלבבות שיש בציבור החרדי למען בחירתו של משה אבוטבול היא הקלף המנצח של הבחירות.

    "אמרנו ונאמר שוב", אמר ראש עיריית בית שמש, "מאז תחילת דרכי בעשייה הציבורית עשיתי למען כולם באמות מידה שוויוניות, לא העדפתי חוג או איש בגלל דעתו או עדתו, ולכך אין זה פלא שהציבור חש כי אני מייצג אותו, והרדיפה נגדי היא גם רדיפה נגדו, וממילא כל הניסיון לחבל בתחושת האחדות הזו נועדה לכישלון, ורק תגביר את הרצון לפעול ביחד ולהביא את ההצלחה בבחירות הקרובות שאף היא הצלחה של כולם".



    0 תגובות